Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
6096501609   Aprenentatge de la robòtica a l'aula 2
2021-2022   Taller a centre. Educació Infantil-Primària
  
   1/2/2022 - 29/3/2022 (15 hores) de 16:00h a 18:00h
   ESC Magí Morera i Galícia
   pg. Onze de Setembre, 139 (Lleida) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Segrià
  
  
  
Inscripció   07/01/2022 - 18/01/2022 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Aprofundiment a la robòtica educativa. Conèixer tots els recursos digitals que té l’escola (tauletes, Chromebook i panells interactius), introducció a la programació CODE i utilització d'apps i programes senzills de programació (ScrachJr, Lightbot, etc...).
  
Objectius   1. Descobrir els recursos TAC de l'escola (tauletes, Chromebook i panells interactius).

2. Accedir a continguts curriculars utilitzant els recursos TAC de l’escola.

3. Valorar la programació com un recurs més per l'aprenentatge.
  
Continguts   1. Utilització dels recursos TAC que tenim a l'escola.

2. Implementació dels continguts d'aula amb ajuda de les estratègies del curs.

3. Innovació a l'aula amb els nous recursos digitals de l’escola.
  
Formador/a   Raúl Gómez Cáceres
  
Avaluació   - Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat.

- Avaluació dels materials i/o evidències justificades en el treball realitzat.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.

- Valoració positiva dels materials i/o evidències justificades del treball realitzat.
  
Persones  destinatàries   Equip docent de l'ESC. Magí Morera de Lleida.
  
E-mail   crp-segria@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   01/02/2022   1600   1800 
 Sessió 2   dimarts   15/02/2022   1600   1800 
 Sessió 3   dimarts   08/03/2022   1600   1800 
 Sessió 4   dimarts   15/03/2022   1600   1800 
 Sessió 5   dimarts   29/03/2022   1600   1800 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent